ћо¤ профес≥¤ - Web-дизайнер
   
Ќав≥що потр≥бен Web-дизайн






¬имоги до Web-дизайнера






ѕро школи Web-дизайну







√олопристанська районна станц≥¤ юних техн≥к≥в


ќсв≥тн≥й портал „улак≥вськоњ «ќЎ


    —айт≥в в ≤нтернет м≥льйони. ¬с≥ сайти р≥зн≥. ¬с≥ сайти оформлен≥ по-р≥зному. «амовнику важко роз≥братис¤ ≥ зрозум≥ти, н≥ж сайти принципово в≥др≥зн¤ютьс¤ один в≥д одного, ¤ка ≥деолог≥¤ в них закладена.

    —трого кажучи, пон¤тт¤ "школа веб-дизайну" умовне. «астосовувати його можна лише до сайт≥в, створених профес≥йними веб-дизайнерами, до тих дизайнер≥в, хто створив не один, а багато сайт≥в, в ¤ких видний почерк або профес≥йний стиль веб-дизайнера.

 Web-design


    ’оча ≥снуЇ багато ¤к самих шк≥л веб-дизайну, так ≥ напр¤м≥в в них, але, умовно, можна вид≥лити три основн≥ школи веб-дизайну:


  • 1. “екстова школа веб-дизайну

     Web-design


        ¬≥дм≥тна особлив≥сть напр¤му ц≥Їњ школи веб-дизайну - м≥н≥мальне використовуванн¤ граф≥ки: ч≥тко, просто ≥ без зат≥й. ¬ основ≥ лежить текст.
    • Ѕагато хто любить поговорити про дизайн сайту, ¤кий хот≥ли б мати. јле розмови швидко припин¤ютьс¤, коли сайт стаЇ нев≥д'Їмною складовою частиною њх б≥знесу ≥ починаЇ працювати ¤к могутн≥й рекламно-ф≥нансовий ≥нструмент, що приносить прибуток.
    • “≥, хто зовс≥м недавно був готовий в≥дстоювати своњ погл¤ди, смаки ≥ переконанн¤ про дизайн сайту замовкають, коли сайт починаЇ приносити прибуток.
    • ѕрибуток, одержуваний в≥д кл≥Їнт≥в, що привертаютьс¤ за допомогою сайту, примушуЇ б≥знесмен≥в перегл¤нути своЇ в≥дношенн¤ до веб-дизайну ≥ визначитис¤, що дл¤ них важлив≥ше: реальний прибуток або невизначене пон¤тт¤ "краса".
        ќсновн≥ переваги текстовоњ школи веб-дизайну - створенн¤ сайт≥в, в≥дм≥нних високою швидк≥стю завантаженн¤ стор≥нок ≥ практично 100% сум≥сн≥стю з≥ вс≥ма браузерами ≥ њх верс≥¤ми. ƒизайн таких сайт≥в вигл¤даЇ практично однаково при прогл¤данн≥ сайт≥в в≥дв≥дувачами ¤к при в≥дтворенн≥ граф≥ки (малюнк≥в, фотограф≥й), так ≥ при в≥дключенн≥ такоњ функц≥њ у веб-огл¤дач≥ (браузер≥).

        ќсновн≥ принципи веб-дизайнер≥в текстовоњ школи:
    • ¬≥дв≥дувач сайту повинен бачити на стор≥нках сайту т≥льки ту текстову ≥ граф≥чну ≥нформац≥ю, ¤ку надав замовник.
    • ”вага в≥дв≥дувач≥в повинна бути зосереджений т≥льки на представлених на сайт≥ товарах ≥ послугах. Ќ≥що не повинне при цьому в≥двол≥кати њх увагу.
    • ѕовинна бути забезпечено практично 100% сум≥сн≥сть програмного коду сайту з≥ вс≥ма веб-огл¤дачами (браузерам) ≥ њх верс≥¤ми. —айт повинен бути видимим нав≥ть на застар≥лих комп'ютерах.
    • як≥сть л≥н≥й зв'¤зку дл¤ прогл¤данн¤ сайт≥в може бути найг≥ршою.
        “екстова школа веб-дизайну маЇ серйозн≥ переваги в наступних випадках:
    • ѕередбачувана аудитор≥¤ сайту ≥ сама тематика сайту серйозна (наприклад, наукова) ≥ в≥дпов≥дальна. ¬≥д сайту вимагаЇтьс¤, в першу чергу, забезпеченн¤ своЇчасноњ ≥ швидкоњ передач≥ текстовоњ ≥нформац≥њ.
    • ѕред'¤вл¤ютьс¤ дуже жорстк≥ вимоги до ст≥йкост≥ програмного коду сайту, до його сум≥сност≥ з програмно-апаратними характеристиками комп'ютер≥в ≥ сервер≥в.
    • Ћ≥н≥њ зв'¤зку мають низьку ¤к≥сть.
    • —айт повинен бути, згодом, адаптований дл¤ перегл¤ду на моб≥льних пристро¤х (кишенькових персональних комп'ютерах ( ѕ ), смартфонах ≥ т.д.) або на мон≥торах, що мають високу розд≥льну здатн≥сть.
        ќсновн≥ недол≥ки напр¤му текстовоњ школи веб-дизайну:
    • ƒалеко не до вс≥х сайт≥в пред'¤вл¤ютьс¤ так≥ жорстк≥ вимоги.
    • “ематика ≥ зм≥ст далеко не вс≥х сайт≥в така серйозна ≥ в≥дпов≥дальна.
    • Cтворити привабливий дизайн сучасного веб-сайта без використовуванн¤ граф≥ки - задача дуже важка.

    2.  ласична школа веб-дизайну

    Web-design


        ћаЇ р≥зновид - школа веб-дизайну, ор≥Їнтована на створенн¤ сайт≥в, зовн≥шн≥й вигл¤д ¤ких схожий на програмне забезпеченн¤.

        ¬≥дм≥тна особлив≥сть напр¤му ц≥Їњ школи веб-дизайну - створенн¤ сайт≥в, схожих на звичайн≥ друкарськ≥ виданн¤ (книги, буклети, брошури, каталоги ≥ т.д.) або на комп'ютерн≥ програми.

        ¬ класичн≥й школ≥ веб-дизайну вважаЇтьс¤, що не можна створити дизайн, ¤кий без помилок зможуть прогл¤нути вс≥ 100% в≥дв≥дувач≥в сайту. ƒизайн сайту створюЇтьс¤ з розрахунку на пригн≥чуюче б≥льш≥сть в≥дв≥дувач≥в сайту. Ќаприклад, дл¤ 90-95% вс≥х передбачуваних в≥дв≥дувач≥в.
    • ƒе¤к≥ в≥дв≥дувач≥ сайту мають сучасн≥ комп'ютери з високими техн≥чними характеристиками ≥ п≥дключаютьс¤ до ≤нтернету на висок≥й швидкост≥. ≤нш≥ в≥дв≥дувач≥ мають техн≥чно ≥ морально застар≥л≥ комп'ютери ≥ п≥дключаютьс¤ до ≤нтернет по модему, маючи св≥й в розпор¤дженн≥ "пов≥льну л≥н≥ю" зв'¤зку. ƒогодити ≥ тим ≥ ≥ншим техн≥чно неможливо.
    • Ќе можна створити дизайн веб-сайта, ¤кий однаково вигл¤датиме на мон≥торах з р≥зною розд≥льною здатн≥стю, р≥зними програмно-апаратними характеристиками комп'ютер≥в ≥ характеристиками л≥н≥њ зв'¤зку. ¬ цьому випадку доводитьс¤ чимось жертвувати.
    • ¬раховуючи, що характеристики персональних комп'ютер≥в стр≥мко зростають, жертвувати доводитьс¤ в≥дв≥дувачами, що мають ¤кнайменш≥ техн≥чн≥ характеристики комп'ютер≥в ≥ л≥н≥й зв'¤зку.
    —творенн¤ сайт≥в, дизайн ¤ких заснований на принципах класичноњ школи веб-дизайну, найхарактерн≥ший дл¤ комерц≥йних сайт≥в.


    3. јвангардна школа веб-дизайну

     Web-design


        јвангардна школа веб-дизайну маЇ дуже багато посл≥довник≥в.

        ћаЇ р≥зновид - школа веб-дизайну, основа ¤коњ - створенн¤ дизайну веб-сайтов ≥з застосуванн¤м flash аннимации.

        ќсновною в≥дм≥тною особлив≥стю даноњ школи веб-дизайну можна рахувати прагненн¤ ут≥лити в сайт вс≥ ≥снуюч≥ техн≥чн≥ новини ≥ чимось здивувати в≥дв≥дувач≥в сайту. ¬имоги до техн≥чних характеристик комп'ютер≥в ≥ л≥н≥й зв'¤зку достатньо висок≥.

    ќсновн≥ недол≥ки напр¤му авангардноњ (нетрадиц≥йноњ) школи веб-дизайну.
    • ƒалеко не вс≥ в≥дв≥дувач≥ сайту можуть прогл¤дати сайти, створен≥ представниками даноњ школи веб-дизайну. ƒл¤ прогл¤данн¤ таких сайт≥в необх≥дно мати високу швидк≥сть п≥дключенн¤ до ≤нтернету (вид≥лена л≥н≥¤), сучасний комп'ютер ≥ сучасне програмне забезпеченн¤. “обто дизайн даних сайт≥в - "дизайн не дл¤ вс≥х".
    • јвангардний (нетрадиц≥йний) дизайн може подобатис¤ одним ≥ викликати в≥дчутт¤ роздратуванн¤ у ≥нших.
    • «астосовувати авангардний (нетрадиц≥йний) дизайн можна далеко не до кожноњ тематики сайту.
    јвангардна школа веб-дизайну маЇ серйозн≥ переваги в наступних випадках:
    • 1.ƒизайн сайту був створений з урахуванн¤м смак≥в ≥ думки т≥льки замовника ≥ в результат≥ йому сподобавс¤.

       оментар
      ’итрий веб-дизайнер старанно збираЇ досьЇ на замовника: з'¤совуЇ його смаки, звички, техн≥чн≥ характеристики мон≥тора на робот≥ ≥ удома, пропускну спроможн≥сть л≥н≥њ зв'¤зку. ¬ивчаЇ манери замовника говорити ≥ од¤гатис¤.  иваЇ на знак згоди на все те, що говорить ≥ хоче отримати замовник. «≥ вс≥м погоджуЇтьс¤. ’валить його. ¬ результат≥ виходить дизайн сайту, ор≥Їнтований на смак одн≥Їњ людини. ѕриск≥патис¤ не до чого. ўо хот≥в, то ≥ отримав. ј смаки у людей р≥зн≥. ” тому числ≥ у в≥дв≥дувач≥в сайту. ¬ к≥нцевому результат≥ страждаЇ прибуток, ¤кий замовник недоотримуЇ або не одержуЇ взагал≥ в≥д сайту.

      –екомендац≥¤
      Ќе попад≥тьс¤ "на вудку": дизайн сайту розробл¤Їтьс¤ не дл¤ тих, хто платить за створенн¤ сайту, а дл¤ тих, хто платитиме за товари ≥ послуги, представлен≥ на сайт≥.
    • 2.¬еб-дизайнер або студ≥¤ веб-дизайну ставить перед собою мету демонстрац≥њ своњх техн≥чних можливостей по створенню сайт≥в.
    –езюме

    •  ожна школа веб-дизайну маЇ ¤к переваги, так недол≥ки.
    • Ќе можна категорично хвалити або ла¤ти той або ≥нший напр¤м веб-дизайну.
    • ≤деолог≥¤ створенн¤ сайту визначаЇтьс¤ задачами, ¤к≥ в≥н повинен вир≥шувати, ≥ контентом сайту - текстом, граф≥кою ≥ ≥ншою ≥нформац≥Їю, наданою замовником.
    • „им точн≥ше замовник сформулюЇ, ¤кий саме сайт йому потр≥бен, тим швидше ≥ дешевше створений сайт. “им б≥льше в≥дпов≥дн≥сть створеного дизайну сайту оч≥куванн¤м, у тому числ≥ естетичним. “им б≥льше прибутку принесе сайт.

    www.antula.ru


      

    Hosted by uCoz